منتديات عالم الأرباح
يسعدنا انضمامك الينا اذا كنت غير مسجل او اتفضل ادخل على منتداك اهلاً بيك فى منتداك

سبحان الله وبحمده * سبحان الله العظيم

منتديات عالم الأرباح

منتدي يهتم بجميع أساليب وطرق العمل والربح من الإنترنت
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخول  موقع عرب فيوتشر  
عرب فيوتشر|برامج مجانية،روابط مباشرة،كل جديد وحصرى

شاطر | 
 

 اكسسوار محمول جملة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MIDOMAS



عدد المساهمات : 3
تاريخ الميلاد : 12/04/1975
تاريخ التسجيل : 22/03/2010
العمر : 43

مُساهمةموضوع: اكسسوار محمول جملة   السبت 3 أبريل - 19:42

يا شباب انا
بعد الازمة الاقتصادية و الكساد و البهدلة
و تغير مستوي الدخل
قررت بعد ما فكرت اني اعمل اي حاجة جانب الوظيفة
و علي رأي المثل اسعي يا عبد و ربنا يعينك

المهم درست تجارة الكترونية علي تصدير و استيراد علي تجارة الكترونية
و في النهاية فتحت مكتب تسويق الكتروني
و اتفقت مع واحد مستورد من الناس المحترمة
يستورد لي اكسسوار محمول من الصين
علي فكرة هما ناس مخضرمين و هما اخوات منهم واحد مقيم اقامة دائمة في الصين
و لما ينزل مصر اخوه بيسافر بداله
عشان يتابعو التصنيع لطلبياتهم و ان احاجة تكون علي مستوي عالي

المهم انا دلوقتي عندي اكسسوار بسعر الجملة
و الاسعار مهاودة جدا لاني رعيت الله في حسن اختيار المنتجات
يعني حاجة درجة اولي تكاد تكون لا تفرق بيبن الاصلي و اللي انا استوردته
( الي الراجل استورده لحسابي(

المهم الحاجة ممتازة جدا و مش مكتوب عليها نوكيا عشان مش نغش الناس و نقول انه الاصلي
بس في نفس الوقت الخامة لا يمكن تفرقتها عن الاصلية و اللي يحب يشوف الحاجة الفرجة ببلاش

و انا وضعت هامش ربح بسيط جدا جدا
لدرجة انه الاسعار مثل اسعار العتبة
او اقل في بعض الاصناف
لكن الجودة اعلي
كمان الشاحن اللي عندي و البطارية
بابيعه بضمان
يعني شاحن تكلفته علي التاجر اللي يأخذ مني كلام فاضي و جودته عالية
و كمان سنة ضمان
و البطاريات نفس الشء
ضمان سنة و تكلفة منخفضة

طبعا الضمان انا مش خسران حاجة لان اولا الحاجة جودتها عالية و احتمال المشالكل فيها منخفض و قد يكون معدوم
ثانيا انا حرصت علي ان المصنع الصيني يضمن الحاجة
عشان ما يجبليش حاجات مضروبة
و البس في الحيط ولا اغش الناس و اللي يرجع حاجة مش شغالة اقوله انها سوء استخدام مثل ما يفعل الاغلبية في الوقت الراهن
و كمان قلت لكم راعيت الله في اختياري لمنتج عالي الجودة

عملا بالحديث " ان الله يحب اذا عمل احدكم عملا ان يتقنه "
و انا راعيت انه تكون الحاجة متقنة التصنيع
لانها تمثلني في السوق
و انا بحب الامانة
و الصدق حتي لو ده علي حسابي

المهم ده ممكن يكون مشروع جيد لمن يبحث عن دخل اضافي
لان الحاجة ممتازة و ممكن يطلع لنفسه هامش ربح عالي و في نفس الوقت يبيع كتير لو حد عايز يتعاون معايا انا تحت امركم جميعا
تليفوني
زيرو ستاشر
خمسين
واحد و خمسين
ثلات ستات
0165051666

صدقوني الموضوع ده ارباحه مضمونة باذن الله

و بجد جدير بالتفكير
انا في انتظار اراءكم و تعليقاتكم
و ادعوا لي بالتوفيق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
admin
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 1358
تاريخ الميلاد : 16/12/1985
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 32
الموقع : http://profittoprofit.blogspot.com
المزاج : الحمد لله كويس

مُساهمةموضوع: رد: اكسسوار محمول جملة   السبت 3 أبريل - 21:03

ما شاء الله مشروع ممتاز وهو ده عين الصح مش نقعد نحط ايدينا على خدنا ونقول مفيش شغل لازم نتحرك ونتعب ونضور ونعمل اللى علينا ونجتهد وبعد كده لازم ربنا هايكرمنا لان لكل مجتهد نصيب انا هاساعدك ان شاء الله فى تسويق منتجاتك بكل الطرق المتاحة الكترونية وعادية بس ياريت تضع عنوانك وبياناتك كاملة فى الاعلان وياريت صور للمنتجات بتعتك صورها وارفعها ولو عايز اى مساعدة انا تحت امرك فى اى حاجة وربنا يكرمك ويوفقك وتحقق كل احلامك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://profitworld.techno-zone.net
MIDOMAS



عدد المساهمات : 3
تاريخ الميلاد : 12/04/1975
تاريخ التسجيل : 22/03/2010
العمر : 43

مُساهمةموضوع: رد: اكسسوار محمول جملة   الأحد 11 أبريل - 11:55

ربنا يكرمك
و الله ده ممكن يكون مشروع جيد لمن يبحث عن دخل اضافي
لان فرق السعر بين البضاعة و بين المتعارف عليه في السوق يسمح له بمكسب كبير و مجزي لو كان بيبيع لاصدقاءه
يعني يجيب لهم الشاحن مثلا ب سعر اقل من السوق و في نفس الوقت مكسبه مضمون
و حاجة جودتها زي الفل
و كفاية ان البطارية عليها ضمان سنة
و الصور في الطريق

و انا عنواني اخر مترو انفاق شبرا الخيمة بجوار النفق و رابع عمارة بعد موقف المنوفية
و القادم من الدائري و العبور و المرج انا علي طريق اسكندرية القاهرة الرئيسي قبل ميدان المؤسسة -شبرا الخيمة و قبل موقف المنوفية ب اربعة عمارات
اسم المكان "رقمية"
و تليفوني لاي استفسار
0165051666
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDOMAS



عدد المساهمات : 3
تاريخ الميلاد : 12/04/1975
تاريخ التسجيل : 22/03/2010
العمر : 43

مُساهمةموضوع: رد: اكسسوار محمول جملة   الأحد 11 أبريل - 12:19

شاكر افضالك

اكسسوارات المحمول جمله باسعار لا تنافس
لدينا كل ماهو جديد فى اكسسوار الموبيل
وشوش كوبى وأصليات
شاحن متنوع
شاحن نوكيا كوبى تقيل
شاحن كوبى متعدد
ديسك توب ليزر
وش كوبى
بس كوبى كوبى اهم حاجه الجوده
جرابات حزام جراب نظارة وجرابات شاموا و جلد
- شواحن نوكيا و سامسونج وشواحن سيارات متعددة
- بطاريات لجميع الانواع بضمان سنة
- جميع انواع الوصلات و صلات شحن و وصلات صب
-
و الله ده ممكن يكون مشروع جيد لمن يبحث عن دخل اضافي
و اللي عايز يوزع يجي لعندي نتفق علي الطريقة المناسبة للتعامل

لان فرق السعر بين البضاعة و بين المتعارف عليه في السوق يسمح له بمكسب كبير و مجزي لو كان بيبيع لاصدقاءه
يعني يجيب لهم الشاحن مثلا ب سعر اقل من السوق و في نفس الوقت مكسبه مضمون
و حاجة جودتها زي الفل
و كفاية ان البطارية عليها ضمان سنة
و الصور في الطريق اليكم

و الله ده ممكن يكون مشروع جيد لمن يبحث عن دخل اضافي
و اللي عايز يوزع يجي لعندي نتفق علي الطريقة المناسبة للتعامل

و انا عنواني اخر مترو انفاق شبرا الخيمة بجوار النفق و رابع عمارة بعد موقف المنوفية
و القادم من الدائري و العبور و المرج انا علي طريق اسكندرية القاهرة الرئيسي قبل ميدان المؤسسة -شبرا الخيمة و قبل موقف المنوفية ب اربعة عمارات
اسم المكان "رقمية"
و تليفوني لاي استفسار
0165051666
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اكسسوار محمول جملة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات عالم الأرباح :: التجارة الالكترونية :: عروض البيع-
انتقل الى: